piątek, 23 września 2016

Msza Święta z Adoracja 30 września 2016.

Już za tydzień odbędzie się pierwsza w tym roku katechetycznym Msza Święta z adoracją, modlitwą uwielbienia oraz indywidualnym błogosławieństwem. Serdecznie zapraszamy wszystkich członków wspólnoty Marana Tha, Adoracji, Szkoły Biblijnej, przyjaciół i sympatyków ale przede wszystkim tych, którzy chcą odnowić relację z Bogiem. Tych którzy czują się osamotnieni, zranieni, opuszczeni, jak i tych co żyją w przyjaźni, radości i zadowoleniu. Każde serce wielbiące Pana otrzyma potrzebnych łaska w mocy Ducha Świętego.
Zapraszamy każdego! Ciebie również!


6 komentarzy:

  1. Jestem osobą chora i bardzo rzadko wychodzę z domu. W kościele jestem tylko 3-4 razy w roku. Przychodzi do mnie szafarz i ksiądz z komunią św. Dlatego szukam różnych kazań i katechez w internecie. Natchnęłam się na wasz blogspot. Serdecznie dziękuję za głębokie i wymagające "Homilie i katechezy księdza Piotra". Jak ma na nazwisko ten ksiądz, abym mogła znaleźć jego kazania w innych stronach. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłości Niepokalanej.
    Sylwia z Gdańska Zaspy.
    PS. Nie wszystkie odnośniki działają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam się podpisać Alicja z Moreny

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam wspólnoty katolickiej. Byłem w Kościele Zielonoświątkowym, u ŚJ i na kilku spotkaniach u Baptystów. Nie mogę znaleźć swojego miejsca. Czy mogę przyjść do Was? Krystian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Bóg nikogo nie odrzuca, lecz czeka z utęsknieniem na tych którzy się pogubili, jak Ojciec czekający na marnotrawnego syna. Jezus mówi do Magdaleny: " Nikt cię nie potępił?". A ona Mu odpowiedziała: "Nikt Panie" Rzekł do niej Jezus: "I Ja ciebie nie potępiam. - Idź, a od tej chwili już nie grzesz!".( J 8,11)
      Wszyscy ochrzczeni są zaproszeni do komunii z Bogiem. Historię swoich win, grzechów i zranień można powierzyć Jezusowi, gdyż tylko On może pomóc nam je przezwyciężyć poprzez sakramenty obecne w kościele.
      Odpowiedzi trzeba szukać w sobie - Duch Święty daje natchnienia i przynagla do wyjścia na spotkanie z Prawdziwym Bogiem. On jest obecny nieustannie. I nie rezygnuje z nikogo. Przyjdź i się przekonaj.

      Usuń