czwartek, 19 czerwca 2014

Msza Święta Dziękczynna

W najbliższy piątek 20 czerwca 2014 o godzinie 19.30 odbędzie się msza święta dziękczynna za otrzymane łaski, i owoce  Ducha Świętego we Wspólnocie Marana Tha.
Będzie to jednocześnie ostatnia przed wakacjami msza z adoracją, na którą zapraszamy wszystkich członków Wspólnoty oraz ich rodziny a także miłośników, przyjaciół i osoby pragnące przyłączyć się do wspólnoty.


Niech działanie Ducha Świętego będzie widoczne w każdym z  nas. Niech Jego Słowo porusza się w cudowny sposób w naszych sercach użyźniając je dla większej Chwały Boga.
Niech Wiara zagości, Nadzieja zagości, niech Miłość zagości w nas.
Zapraszamy

4 komentarze:

  1. Wczoraj, razem z synem byłam przypadkowo na mszy św. Waszej Grupy Maranatha. Bardzo mi się podobały: Wsze śpiewy, brak pośpiechu, czas na uwielbienie. Myślę, że będziemy częściej was odwiedzać. Szkoda, że tak późno się dowiedziałam o Was.
    Janina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W najbliższy piątek przypada Uroczystość Najświętszego Serca Pana Jezusa, czyli nie obowiązuje piątkowa wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych. Dlatego zapraszam wszystkich członków MT i przyjaciół na grilla do Ogrodu przy konwikcie. ks. Piotr

    OdpowiedzUsuń
  4. słucham ks. Piotra Libiszewskiego i czuję wielką radość, po raz pierwszy od ponad roku, odkąd mieszkam w Wejherowie. Wybacz mi Panie moją niewdzięczność, ale wiesz, że szukam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń